Pizza, chips och film!

Glömde berätta att jag bara hann vara ute i skogen i ca 5 min innan jag hade kåda fulla händerna och byxorna! Haha, jag är nog ingen skogmänniska direkt ;)
Det blev pizza till middag. Jag är ingen pizzafan, tycker det bara är torrt och det känns som man går upp 50 kg av all deg man äter. Men idag va ett undantag! När mattias sa pizza så kändes det helt underbart. Sen va pizzan underbart god också, vilket va ovanligt. Men söndag och pizza hänger ihop tycker jag, haha!
Har även lyckas vräka i mig lite chips och sega ostkrokar.
Det måste jag fråga er, ska ostkrokar vara krispiga eller sega? Jag är inte så stort fan av ostkrokar, men äter jag dom så ska dom va sega! Så mycket godare!

Nu funderar jag på att se film, har någon ett tips på en bra film? :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0