Min söndag

Hade en riktig lugn lördagskväll. For till Erika och Johan och såg på film och sen vidare ut på stan och träffa lite folk. Kom väl hem vid tretiden och jag slocknade direkt! Vaknade vid 12 idag av att mattias va borta. Klev upp och åt frukost och tog en promenad. Hittade han i skogen tillsammans med några andra grabbar. Dom höll på att brygga en bro till skoterleden. Hade några trevliga timmar i skogen tillsammans med dom, skratt och korvgrillning! Och fan va snygg bron blev!
Nu är vi hemma igen och jag är riktigt slö, tror att det kommer bli en riktig myskväll. Middag, bra sällskap, ps3a och filmer. Jag ska försöka få killarna att se en skräckfilm, haha!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Visst är dom :D

Vill du att jag ska lotta ut dom? :)

2010-10-17 @ 18:46:43
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0