Kliva upp på fel sida av sängen

Vaknade för typ en timme sen, nästan av mig själv. Låg under mitt varma täcke och hörde det va helt tyst i huset. Helt underbart tänkte jag, det här kommer bli en underbar dag! Kände mig glad och utvilad. DÅ börjar det värsta ljudet man kan höra på morgonen! Nån jävel börjar BORRA i betongen! Hela lägenheten började skaka och ljudet va fruktansvärt.
Så jaa, nu är min dag förstörd! Okej, jag har väldigt dåligt morgonhumör men jag tror inte någon skulle kliva upp på rätt sida efter en sån grej. Nu känner jag mig bara trött och less. Energin flög iväg.
Är det lagligt att börja borra så tidigt på morgonen?! Nu när man har klivit upp så har dom såklart slutat.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0