Jag gillar´t

Puh, nu är man hemma igen. Har både hunnit duscha, äta middag, tvättat massa tvätt och handlat.
Det märks att man inte är hemma så mycket, tvättkorgen va överfull med tvätt och frukostbrödet va mögligt.
Men vet ni, jag trivs med det! Att bara fara hem för att tvätta, fixa räkningar och sånt. Förut va jag en riktig tråkig person som bara ville va hemma men just nu känner jag att jag och min resväska trivs väldigt bra ihop. Har inte varit hemma många dagar den här sommaren/hösten. I alla fall inte på helgerna. Nu till helgen sticker jag och brudarna till näset/sundsvall för ännu en skrattresa. Helgen därpå är det troligtvis fest för hela slanten, även helgen därpå. Sen blir det en helg till med brudarna, födelsedagshelg och senare i november blir det stockholm!!
Jag gillar´t!!

Nu blir det att hämta tvätten, betala lite räkningar, plugga lite och sen se på tv och dricka te :)

Godnatt!!



Ta mig tillbaka till sol, bad och fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0