Härliga dag!

Åh, vilken bra onsdag!
Sitter i min fina lägenhet som är skurad från topp till golv. Det känns så skönt att veta att allt är fräscht igen!
For ut till stallet på eftermiddagen och mockade och gjorde mat åt Peach. Gjorde sen ordning Rambo för kvällens hoppclinic. Vi instruktörer hade en "hopplektion" för en full läktare. För mig va det lite jobbigt, har inte ridit på länge, har inte hoppat på säkert 7 månader och på det skulle jag rida en häst jag aldrig har suttit på. Sa jag att jag inte riktigt gillar att hoppa?
Haha, men uppskattat var våran show, om man går efter skratten på läktaren. Jag hoppas att vår information gick ut till alla elever och att dom förstår att vi inte rider så dåligt, haha.
Rambo va världens bästa ponny iallafall. Underbar helt enkelt.
Om det är någon som har bilder från clinicen så skriv en kommentar! Vill gärna se/ha bilder från den här superroliga kvällen. Och till alla tjejer, ni va helt otroliga!

Nu ska jag tokmysa med mattias resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0