15:e oktober

Jaa, hur har min fredag varit?
Mötet imorse gick bra, lite tråkigt som alltid.
På stallet blev det mycket mys med Peach. Även ridning stod på schemat. Hade planerat upphöjda travbommar och så fick det bli! Hon gick riktigt fint, men vi fick verkligen jobba med bogarna. Så fort vi vände upp mot bommarna så sköt hon ut bogen och försökte slippa undan. Men på slutet kändes hon finfin! Tog hackamoret idag och även det funkade bra. Åkte sedan iväg på finmiddag. Fick hemlagad potatismos och abborrfilé. Det måste vara världens godaste mat!! :D
Slapp ta bussen till kubbe, lyckades lifta med tysken ;)
Så just nu sitter jag och dricker öl, umgås med mina favoritgrabbar och se Idol. Kan en fredagskväll bli bättre?! Nää, tyckte väl det! Det enda negativa är att jag har lyckas skära mig på fingret, haha.

Hur är eran fredagskväll?

Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

tack! :)

2010-10-15 @ 22:27:12
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0