Hela helgen!

Nu är det söndagkväll så det är på tiden att jag uppdaterar om helgens bravader :)

Fredag: Efter lektionerna hade vi instruktörer möte (jobbigt med möte en fredagkväll kl 7). Hann inte vara med så mycket men jag fick en förfrågan som jag måste ha fattat ett beslut för imorrn! Hjälp, jag kan inte välja! sen fick jag skynda mig hem och ta en snabbdusch och kasta på mig sminket innan jag och cecilia for på förfest hos hanna. Även daniel och gänget va där och det va riktigt trevligt. Sen blev det ett litet tjafs om vart vi skulle gå så det slutade med att alla gick på olika ställen, haha! Eller jag, cecilia och hanna orkade inte gå in nånstans utan det blev snurr på stan för oss. Roligt att ha med dom :)
Oops, höll på glömma att jag även hittade lite fint på stan! En par gladiatorsandaler och ett par rosa shorts! :)

Lördag: Fick stalledigt! Och en skön sovmorgon med mysigt sällskap ;) Råkade ligga lite väl länge i sängen så fick superstressa för att hinna i tid till allt! Vid 3 rullade vi iallafall mot Sollefteå. Det blev en dag/kväll med mycke folk, mycke bilar, mycke öl och mycke skratt. Kom till stan tidigt, runt 12. Så det hann även bli några timmars snurr här också.

Söndag: For och fikade med mormor innan jag sen for till stallet. Släppte Agetti i ridhuset och hon sprang och visade upp sig :) Vi lekte även "lekar" tillsammans, nått som hon tyckte va kul!
For till mamma för att äta morsdagsmiddag. Va även duktig och städade bilen :)
Nu sitter jag här hemma och ska städa, men istället blir det film och chokladpudding, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0