Sommaren är här!

Herregud va varmt det har varit dom senaste dagarna! Underbart! Har försökt sitta ute så mycket som det går så man får lite färg på sig och jag tror jag har lyckats :)
Idag blev det även några timmar inomhus, har städat ut mitt gamla rum hemma hos mamma och pappa. Så nu är allt nedpackad i kartonger, känns skönt. Ska städa förrådet så jag får plats med dom här bara, haha.
Har även varit och ridit nu på kvällen på Agetti. Det är helt omöjligt att rida mitt på dan när det är såhär varmt. Hon va som vanligt på springhumör så efter 45 min försök till ett någonlunda vettigt dressyrpass så fick hon springa av sig på intervallbanan. Sen fick hon sig en skön dusch och efter det gick vi till en äng där gräset hade blivit grönt och fint. Där fick hon stå och beta medans hon torkade. Det är så underbart med sommar och varmt!
Nu ska jag ta en dusch sen funderar jag på att se den nya Beck filmen. Känner mig även sugen på nånting men jag vet inte vad. Ska jag orka gå till statoil? :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0