Ont överallt!

Egentligen skulle jag ha legat i sängen för minst en timme sen. Menmen, ändå så sitter man här. Är troligtvis ledig imorrn så jag får en liten sovmorgon. Måste fixa hästarna imorrnbitti så jag hinner shoppa på eftermiddagen, haha :)

Idag gick det väl sådär och jobba. Det känns som jag har blivit överkörd av traktorn. Så tyvärr blev det inte så mycket gjort. Sprang mest mellan stallet och kliniken. Red Viper (jaa, Robin Hood får äntligen heta Viper igen!) på eftermiddan. Jag va blöt i svett efter 20 min. Det är envis ponny de! Men oj så fin han är och oj så kär jag är, även om vi bara bråkar haha :) Agetti fick tyvärr hamna lite åt sidan idag. Hann inte rida så vi pysslade och myste istället. Jag friserade henne så nu är hon värsta modellen igen ;) Den bruna pälsen blänkte när jag släppte ut henne igen i hagen. I en lerig hage. Utan täcke. I duggregn. Jag tror att jag kommer gråta när jag ser henne imorrn.
Imorrn hade jag tänkt att vi skulle köra ett gympapass, det blir nog bra.

Min bror fyllde 20 idag, så jag är proppmätt efter att ha ätit smörgåstårta hela kvällen.
Så nu ska jag rulla till sängen!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0