Jag och uppdatera..

Åhh, ibland går det trögt för mig och uppdatera!
Dom gånger jag har nått att skriva om så hinner jag inte, och dom gånger jag har tid så har jag inget viktigt att skriva om!
Idag har jag iaf varit i stallet och ridit Agetti. Provade ett nytt bett och det funkade super! :) Sen va det möte på arbetsförmedligen, vilket inte gav så mycket. Visste allt redan ;) Råkade gå in på HM efter det och hittade världens sötaste skjorta så den va bara tvungen att följa med hem! Efter det blev det middag på MAX med mattias, janne, emmy, jörgen och ida :)
Blev så mätt så jag har legat och jäst i sängen sen dess! Nu blir det att hoppa in i duschen och sen se en film innan man ska sova. Kort sagt så har dagen varit riktigt bra, undrar vad morgondagen bjuder på?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0