Helgen!

Haha, har så dåligt minne så jag vet inte vad som hände! Eller jag ska ta det jag kommer ihåg lite snabbt.

Fredag: Min nya grupp red för första gången. Superduktiga va dom! Jag och stallvärdinnorna red ut. Ljust och varmt va det och med massa sång gjorde det bara mycket roligare :) Longerade Agetti för att kolla henne efter olyckan, va inte halt men betedde sig konstigt. På kvällen for jag och cecilia runt och bögkörde, babblade med folk och åt piggelin. Det va ovant men trevligt att ha med henne på en snurr på stan, dessutom hela kvällen!

Lördag: Va bakis på morgonen. Vilket va väldigt konstigt eftersom jag va nykter på fredan. Efter en välförtjänt sovmorgon så blev det stallet. Tog en promenad med Agetti tillsammans med Cecilia/Peach. Hanna kom och hälsade på, mycket trevligt! For hem och tog en powernap och kände mig helt otaggad inför kvällen. Gjorde mig klar och stack iväg till cecilia. For senare och kollade på hannas nya lägenhet. En kväll som skulle va nykter blev väldigt onyktert. For till framnäs och kollade när daniels band spelade (såå bra!), drack öl, träffade både kända och okända folk. Även sandra kom dit på slutet! Kom i säng alldeles försent!

Söndag: Klev upp kl 8 för att göra mig klar till min kusins konfirmation. Trött och bakis, men i tid! Min rumpa domnade bort på kyrkans hemska träbänkar, satt ju där några timmar, for sedan och åt en god buffe så jag trodde jag skulle spricka, hem och tog en powernap, till stallet som jag va ca 10 min i, iväg på en jobbintervju, en fika och hem. Då blev det att slänga sig på soffan. Vaknade imorse kl 6 haha :P

Har några bilder från konfirmationen!









Hanna, Cecilia och Erika ( inte från i lördags )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0