Ännu en varm och skön dag

Dagen har varit rätt slapp, mådde piss när jag vaknade. Kanske berodde på att jag knappt sov nått inatt? Men jag har ändå hunnit med att städa hela lägenheten, promenerat, fikat med mormor, jobbat, tagit hand om Peach och handlat. haha, känner mig lite småduktig.
Peach va på sitt toppenhumör. Vi skulle ut och gå i den sköna kvällsvärmen, en lugn och skön promenad. Men icke! Peach stod mer på 2 ben än 4, olika ben hela tiden! Hon skrek, frustade och visade upp sig. Jag tror damen har fått riktiga vårkänslor. Men vi lyckades va ute en halvtimme, sen va jag helt slut på, haha.
Börjar känna mig trött nu, hoppas verkligen att jag kan somna i en vettig tid ikväll. Ska bara duscha först.
Morgondagen kommer bli riktigt bra känner jag.
Besiktning på bilen (den kommer gå igenom!), shopping med mamma, fika med erika.. ja, det känns bra!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0