Vart fan är jag!?

Älskar min tatuering! Den blev helt underbar! Mycket bättre än vad jag trodde. Och det gjorde inte ont ;)

Satt ju där hela dan så det har inte blivit så mycket annat. Hade lektion kl 6 och det gick bra. Middag os föräldrarna, skitgott :)

Vågar egentligen inte säga vart jag är nu, men jag är hos mattias i skogen... På en fredag och allt! Köpte med mig choklad, chips och cola för att klara mig men redan efter en halvtimme började det kännas jobbigt. Då tog mattias fram en jäger och nu känns det bra igen, haha!
Har kommit på en slogan till mattias. "När du tror att du är framme hos mattias, har man inte ens kommit halvvägs!"

Nu ska jag fortsätta vara social med dom andra, andas skogsluft och försöka intala mig att jag överlever :P

Kommentarer
Postat av: Mattias Eriksson

...

2010-03-05 @ 21:50:43
URL: http://mattkant.b-d-t.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0