Tur att man har underbara vänner!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har varit så less dom senaste dagarna! Fattar inte att folk har velat vara i närheten av mig eftersom jag har varit så btchig. Men Pär fattade hur man skulle göra för att lugna mig lite. Han köpte en låda med chokladhjärtan Tack tack :)
Har jobbat i dom här dagarna och ska jobba resten av veckan. Men nu är dom värsta dagarna bortgjorda iaf. Har jobbat hela dagarna, haft lektioner på kvällen, sen tagit hand om hästarna och därefter tagit hand om hushållsgörat. Dygnet har för få timmar! Men mina sötnosar Sandra och Mattias hjälpte mig i måndags. Medan jag va på jobbet så städade dom lägenheten och tvättade min bil! Älskar er!
Nu ska jag ta det lugnt och äta choklad, det förtjänar jag :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart man ställer upp för sina vänner! <3

2010-03-10 @ 22:51:20
URL: http://littleme87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0