Tisdag

Herregud va lat jag blev när jag kom hem. Har varit hemma några timmar och då vräkte jag mig ner i soffan och jag orkade inte ens sitta vid datorn!
Dagen har varit rätt skön. Tog ut Agetti på häggesrundan så vi fick springa av oss. Tårarna bara sprutade för det gick så fruktansvärt fort. Men det va skönt. Väldigt skönt. För båda två.
Va duktig och smörjde lite saker när vi kom tillbaka. Blev att slänga i sig lite mat och sen upp på Ramera. Denna underbara häst! Tyvärr har jag inte haft så mycket tid för henne nu på slutet plus att hon har varit halt så hon har stått ett tag. Nu blev det ett dressyrpass ikväll. Började sådär, blev riktigt bra på mitten och slutade nästan skit. Kände mig missnöjd på mig själv. Men man blir aldrig less när man rider henne :)

Nu ska jag se klart american idol och sen duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0