Tillbaka till stan

Är hemma i staden nu. Överlevde hela helgen. Men faktiskt, så va det riktigt skönt att få komma upp på landet, andas frisk luft, ta det lugnt, vara osminkad och gå i myskläder. Hade jättetrevligt sällskap, både av människor och djur!
Hann bara komma till stan när jag började känna stressen komma upp igen. Det känns som jag har svinmycket att göra och jag är livrädd att glömma bort nått. Hinner inte få undan allt innan massa annat dyker upp. Ska ta tag i det i veckan. Därför orkar jag inte lägga upp några bilder nu, utan gör det imorrnkväll.
Nu ska jag bara ta ett djup andetag, se klart filmen och sen sova. Jobbar imorrn och börjar kl 7...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0