Överlevde första natten...

Jag överlevde en natt! Även om det blev sent och dålig sömn så överlevde jag. Här ute i skogen är det underbart väder så man vill vara ute men jag ska skita i det och dra mig in till stan igen. Saknar mina hästar...
Sen måste mattias få lugna ner sig lite, tror att han är lite sur på oss.. Tycker att vi är stadsfjollor som gnäller.
Ska fara och rida en sväng nu sen åker vi upp hit igen. Det blir film och kanske nån cider ikväll igen. Det är helt okej att vara i skogen faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Mattias Eriksson

hoppas ni har någonstans att ta vägen uppe i skogen då, tveksamt om ni är välkommna tillbaka hit...

2010-03-06 @ 13:12:35
URL: http://mattkant.b-d-t.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0