Längtar tills imorgon!

Snart är all tvätt ren och torr. Lägenheten är städad. Jobbet gick bra och hästarna mådde finfint! Så man har inget att klaga på ;) Det va så varmt och fint väder när jag kom till stallet så jag bestämde mig för att ta av hästarna sina täcken. Snacka om 2 st som blev överlyckliga! Dom toksprang, brallade och skrek när täckerna va av, haha! Hoppas på att det blir lika fint väder imorrn så dom kan vara nakna då oxå.

Sitter och väntar på att Pär och Conny ska komma förbi och visa min bil :) Har lämnat bort den för några dagar och den har redan gått genom en total makeover!
Ny spindelled/länkarm, Xenon i dim-,halv- och helljus, Klockan fixad, fönsterhissar fixad, kablar dragna och slutsteg och baslåda inkopplad.
Längtar tills jag får se den! Ska även fara och titta på en ny stereo till den, får se när det blir. Har egentligen inte råd men sugen är man. Är så less på min gamla kenwood.

Nu ska jag fortsätta med mina förberedelser för imorrn. Känns både spännande och skitkul, samtidigt lite, lite drygt. Vad som händer får ni veta imorrn ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0