Jag vet att jag är trög!

Dagen började riktigt segt. Orkade inte kliva ur sängen förrän flera timmar försent. Skulle ner på stan. Orkade inte det heller. Skulle diska. Orkade inte det heller. Så det blev film och slapp i soffan. Orkade inte göra middag så jag for till mormor och åt. Orkade faktiskt fara och jobba och lektionerna gick så bra så det va nästan så det kom en tår i ögat. Älskar "mina" ungar!
Fixade och nattade hästarna och nu, när jag kom hem känner jag mig pigg! Det tog bara hela dan innan jag kom igång, haha! Funderar på att rensa och rengöra kylen, men vi får se hur det blir med det!
Men först ska jag se CSI :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0