Fredag

Det va riktigt trevligt att åka lastbil igår, även om jag blev lite sömnig :P
Men på slutet satt vi och dunkade volbeat och gyllene tider, haha!
Kom hem sent inatt och klev upp tidigt idag så det har inte blivit många timmars sömn.
Hann städa hela lägenheten från topp till tå på förmiddagen, känner mig jättenöjd! Sen blev det en tur på stan, mest för att fara och visa upp tatueringen för han som gjorde den. Tyvärr måste den fyllas i lite, men det får bli om några veckor ;) Orkade inte gå på stan så länge, såg massa saker som jag ville ha. Varför hittar man sånt man vill ha när man inte har några pengar?!
Nu sitter och äter kanelbullar och väntar på att klockan ska bli 3. Då ska jag iväg till vårdcentralen och ta några prover. Känns inte lockande...
Jag vet att jag är trög på bilderna men det är svårt att lägga upp dom när man själv inte har fått dom :P

Dags att göra sig klar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0