Måndag

Låg och gruvade mig hela förmiddagen för att kliva upp, va ju tungen att ringa det hemska samtalet.. Men nu är det gjort och det känns bra igen, för stunden.
Tog en liten sväng med vovven, gick upp mot berget. Men det va så lerigt och massa äckliga grodor så vi gick hem igen. Imorrn ska vi ta en längre promenad!
Annars har jag väl inte gjort så mycke mer. Varit och hälsat på ida och jörgen som vanligt haha :)
Satt och såg filmen "the spy next door" nyss. Den va väldligt mycke sämre än vad jag hade trott :(
Menmen, några dåliga skämt och en väldigt lättsam film va det iaf. Såg "det regnar köttbullar" igår och den va mycke mycke bättre :)
Nu ska jag slå på nästa film och gå och lägga mig!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0