torsdag torsdag!

Nu har jag kommit tillbaka från körskolan. Orkade inte sitta vid datorn idag utan det blev lite läsning från boken istället. På körningen så satte jag backningen, wiie! Resten gick väl sådär, bara jag skulle sluta att stressa upp mig så skulle det gå bättre..
Idag är det riktigt varmt, men det blåser lite vilket är tur. Efter körningen gick jag ner på banken för att aktivera mitt nya kort och hela vägen hem sen är uppförsbacke. Det går inte lättare när man har träningsvärk heller...
Nu har jag precis tagit upp älgfärsen ur frysen. Det ska bli köttfärssås och spagetti till middag! :)
Troligtvis kommer mattias med min telefon också, lääängtar!
Och tydligen skulle han ha med sig en överraskning, undra va det kan va? Jag älskar överraskningar!
Nää, man kanske ska ta och snygga upp här lite innan han kommer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0