Myssöndag!

Jag har haft en skitmysig söndag! (okej, mådde väl inte så bra när jag vaknade) Jag och mattias har legat i soffan och myst, lyssnat på regnet och kollat på film hela eftermiddagen. (Vi såg shutter island, svinbra!)
När han for hem så följde jag med sandra och lelle och åt middag på vägkrog örnen. Kycklingfile :)
Satt där och snackade skit rätt länge, sen blev det att fara till kvantum och köpa godis och hela kvällen har spenderats hos lelle. Vi har spelat dj hero och singstar, haha :) Guud så duktiga vi va! Vi hittade iallafall en ny favoritlåt. Lyssna!

http://www.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE

Nu har jag skickat iväg massa mail, har några kvar också..
Ska bara gå en sväng först. Känner att jag måste ha frisk luft och röra lite på benen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0