Mysig fredagkväll och rolig lördag!

Jag hann med både polisen och arbetsförmedlingen igår, puh! Började även städa lägenheten men blev bjuden ut till Hornön så vi for dit istället :P Hade jättemysigt där, satt ute vid en liten stuga, tittade ut över havet, sjöng, drack öl och spelade spel :) Och varmt var det! Kunde gå i shorts hela tiden utan att frysa.

Vaknade kl 6 imorse av att jag höll på att svettas ihjäl. Solen lyste in och det va 24 grader ute :) Nu har solen gått i moln men det är iaf 21 grader. Mattias har redan farit iväg och jag ska göra mig klar för om typ en halvtimme kommer ola och då drar vi ner till sundsvall och tittar på dragracing! Vi ska heja på foppa och jörgen och hålla tummarna att dom får bra tider :)

Nu ska jag packa och göra mig klar!

Ha en finfin dag allihopa!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0