Jag klarade det!

Va duktig och vaknade kl 7 imorse, men sen låg jag och drog mig till 9, haha. Mindre bra!
For iväg till körskolan vid 11, fick alla papper och så. Satt en timme typ med teorin (hjälp, jag har typ glömt bort allt!!). Blev bjuden på lunch av marina på lundbergs (tacktack!:))
Sen va det dags för min första körlektion. Va skitnervös, men ojoj va bra det gick!! :D
Så nu är jag på skitbra humör och det ska jag ta vara på ;) Ska börja med att betala räkningar, diska och sen städa och gå till affären.
Ikväll ska jag följa med cilla och pussa på hästarna, har längtat som fan efter dom! Måste nog plugga lite tills imorrn, då blir det dubbellektion...
Ska försöka hinna med en långpromenad också!

Puss

Kommentarer
Postat av: Simone

Cred till dig! :D

2010-07-29 @ 15:49:17
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0