Hela helgens händelser!

Fredagen va skitmysig, dop, fika, grillmiddag, singstar, vattenmelonslusch och skräckfilm :)
Lyckades även tjäna ihop 600 spänn, haha!

På lördag vaknade jag på helt fel sida av sängen. I ren ilska så tvättade jag bilen, gick och handlade, tvättade allt som gick och tvätta, städade varje mm av lägenheten, gjorde middag, diskade och lagade datorn. Haha, jag kanske ska va förbannad fler gånger?
Vid 9 stack jag och mattias upp till åsele och upp till maria och kevin i deras stuga. Där blev det fult ös från första sekunden. För vissa råkade det bli lite väl mycket ;)
På söndagen va vi lite sega, packade och städade ihop lite i stugan. Sen blev det marknaden hela dan och refreshments på kvällen. Jag och mattias va helt död när vi kom hem till bredbyn igårkväll. Fast vi hade skitkul så va det skönt och komma hem till sängen, toaletten, täckning på mobilen, rinnande vatten och inga mygg eller äckliga grodor.

Idag har jag sovit ut och tagit det lugnt. Vad ska man hitta på nu? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0