Härliga fredag!

Det blev en riktig myskväll igår, först såg vi Farsan som va rätt okej. Dog inte direkt av skratt men ;) Efter det blev det skräckfilm och då somnade mattias så jag fick se den själv.. Gick bra det med!
Mattias är ledig idag så vi tog en sovmorgon tillsammans. Sen åkte vi in till stan och jag köpte en klänning och en tunika på gina. Har egentligen inte råd men jag va tvungen :P Det va på rea så det sved inte så mycket i börsen. Efter det for mattias och klippte sig. Ojoj, va snygg han blev! Jag blev riktigt nöjd med resultatet.
Nu har jag gjort mig klar så jag ska bara kasta i mig lite mat så ska vi åka iväg på dop. Efter dopet blir det grillmiddag och fest hos cilla och kanske utgång?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0