Fredag!

Tänkte uppdatera igår men fick världens huvudvärk så jag gick bara och la mig.
Vad gjorde jag igår?
Det regnade/åskade/blåste hela dan så jag stt på altanen och läste en bok. Supermysigt! :)
For även en sväng med mattias syster och plockade jordgubbar. Vi plockade faktiskt 5 liter ;)
På kvällen kom grabbgänget hit och vi satt och snackade skit ett tag. Sen blev det det en sväng på flygfältet. Men det gick inte så värst bra att drifta, bilen kokade bara :P
Nu ska jag hoppa in i duschen, äta och packa innan mattias slutar kl 2. Då bär det av till stan så jag kan gå på banken, sen ska vi göra en grej som är lite hemlig.
Nån som vågar gissa? :P
När vi kommer hem igen får vi se vad som händer, kanske fest, kanske bara stå på stan och snacka skit med folk.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0