Allt om helgen!

Det blev lite sent igår så allt om helgen kommer nu istället!

Lördag: Va hela dan i sundsvall på "en dag på strippen". Både utställning och dragracing. Det såg ut som det skulle va skitbra väder men det va mest blåsigt och mulet. Började egna på eftermiddan så då va det lika bra att packa ihop och fara hem. Men vi hade jättetrevligt ändå! Tyvärr gick det inte så bra för foppa, han kom bara 100 m på första vändan innan typ hela bakaxeln rasade ihop. Så det va bara för han att lasta upp bilen igen på släpet..
För jörgen gick det mycket bättre. Det va första gången för han och han lyckades köra på 13,6..nånting :P







På lördagkväll så blev det fest! Först förfest hos mig tillsammans med mattias, henric, johan, kevin och maria och sen drog vi ner på framnäs. Drack massa goda drinkar och hade allmänt kul :) Avslutade kvällen som vanligt på Max, haha!

Söndag: Hade en mysig söndag tillsammans med cecilia. Först va vi i stallet och höll på att göra iordning hennes nya box, städade och rensade. Sen for vi ut på betet och tittade till hästarna, myste med peach och tittade på när cecilia red. Sen att bilen gick i baklås när vi skulle hem behöver vi inte gå in närmare på, haha ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gillar att bo där :D Wiie

2010-07-12 @ 14:43:18
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag är en finalist i veckans blogg och vill verkligen vinna! Snälla kan du rösta på mig här?:



http://repoc.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html#comment



Jag är nr 10, du behöver inte säga om du har röstat, för det ser jag <3

Kram

2010-07-12 @ 18:43:07
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0