8 juli

Öhhm, vilken dag är det?
Onsdag?
Skit samma, jag har semester ;)

Idag är det ingen bra dag i mitt lilla liv. Solen lyser inte, det är kallt ute (okej, bara 22 grader) och jag är sjuk. Tror jag. Eller så är det allergi. Drygt är det iallafall, hela näsan är tjock och helt stopp i. Och jag fryser. Men det bästa är att jag inte kan få dåligt samvete nu när jag sitter vid datorn.
Det är nära nu, exakt en månad kvar innan vi drar utomlands! Bokade tågbiljetterna till och från Arlanda igår. For även till stan och köpte en billig mp3 som man kan ha med sig på stranden. Liten och söt, perfekt för mig :p Har lagt in massa sommarlåtar som jag kommer spela sönder direkt, haha!
Nu väntar jag på att mattias ska komma hem så vi kan äta. Hörde rykten om att det skulle bli kyckling, mums!
Sen får vi se vad som händer ikväll. Har äntligen varit hemma och hämtat laddaren till kameran så nu kan jag använda den igen ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0