Vissa har turen att klara sig..

Kvällen på Harrys igår va riktigt bra! God mat, trevligt sällskap och dans hela kvällen. Hittade även en ny drink som va riktigt god men det komiska va att varken jag eller nån av bartenderna kunde uttala vad den hette, haha!
Efter krogen blev det att snurra på stan och surra med folk. När jag och Sandra kom hem så slockande vi direkt. Tror vi va hemma vid fem.
Jag hade turen att vakna rätt pigg och glad men den turen hade tydligen ingen annan av oss. Så istället för att ligga i sängen och mått dåligt så har jag gjort några vettiga saker idag. Blev en sväng till affären, även en sväng till elbutiken då jag inte har hittat nån glödlampa som passar min nya lampa. Men nu är det fixat och den lyser :)
Lite städning orkade jag också, fick även nått tokfall och bakade! Tror inte det har hänt på väldigt länge...
Kakorna blev super som tur va!

Nu sitter jag och väntar på skjuts så ska jag till Sandra och äta middag där. Sen verkar det som att det kommer lite folk hit till mig sen och äter efterrätt. Haha, det blir trevligt! Synd bara att lägenheten inte är klar...

Nu ska jag passa på att vila lite innan skjutsen. Det är ju lördagkväll, allt kan ju hända och då måste man vara pigg ;)

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0