Vart är fredagen!?

Idag har det varit sömngrus i mina ögon hela dagen. Somnade på morgonfikat till och med!
Känner även av att smärtan jag har haft i nacke/axlar är tillbaka. Som grädde på moset har jag också haft huvudvärk. Fredageftermiddag känns fruktansvärt långt bort...

Contessa och jag red lektion ikväll. Eller, vi försökte. Mesta av tiden stod vi mest och tjafsade. Väldigt väldigt tråkigt :(
Känner mig så hjälplös när jag inte vet riktigt varför hon har börjat bråka nu på sista tiden. Men även fast det gick pissdåligt så kan jag inte bli arg på henne. Det är alltid lika roligt och rida henne.
Samma gäller Ramera. Hon är ju så söt så man nästan skulle kunna äta upp henne. Vi gjorde framsteg idag. Hon skrittade på glatt i en kvart i ridhuset. Även lite på korta tyglar. Sen fick hon komma ut och träffa alla gamla kompisar i hagen idag. Hon tyckte det va riktigt roligt och dessutom fick hon sträcka på benen på riktigt för första gången på ca en månad.

Nu ska jag ta hand om mig själv lite. Ska lägga mig i ett varmt bad med oljor, peeling och så vidare. Skönt!
Få se om jag skriver om hästarna senare eller om jag somnar i badet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0