När man blir less så tröstshoppar man!

Varför går inte någonting lätt och smidigt för mig?
Va inne för några timmar sen och kollade ifall det fanns biobiljetter till premiären av snabba cash på fredag. Visst, det fanns rätt mycket. Nu när jag gick in och skulle reservera (när jag äntligen fick reda på hur många vi blev) så gick inte det!
Sen verkar det vara så tragiskt så mitt kort är det enda som inte går att använda när man vill köpa biljetterna direkt på hemsidan. Jag ger upp...
Nää, nu måste jag in till bion imorrn och lösa det här, på nått sätt.

Blev så less och tyckte så synd om mig så jag va tvungen att  tröstshoppa sen. Så till veckan lär det komma ett paket som innehåller bland annat dom här:



Blev kär i dom direkt :)
Det blev även ett par neonrosa leggings, fråga mig inte va som föll i mig men jag tror säkert jag hittar nått det matchar bra med.

Nu ska jag verkligen krypa ner i sängen. Försov mig imorse :S Sen jobbat 12 timmar i sträck. Imorgon jobbar jag bara till 4 men efter det verkar det fullt upp ändå. Måla första varvet i taket i köket, maskera garderoben och plocka undan alla kläder, ner på bion och snacka med dom, skulle försöka hinna sola också.
Hmm, det blev lite väl mycket kanske?

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0