Hela helgen i ett inlägg

Hade tyvärr varken tid eller tillgång till dator på hela helgen. La all energi på att ha kul!
Det kommer säkert bli ett långt inlägg nu, så håll i er ;)

Fredag: Efter jobbet fick jag skynda mig som tusan för att hinna göra mig klar till bion. Vi va 5 st som va och såg premiären på snabba cash. Filmen fick godkänt av mig. Handlingen va lite flummig och luddig men Joel Kinnaman gjorde verkligen filmen sevärd :)
Efter filmen såg tog jag, sandra och pär ut min lilla galant på en runda runt stan. Det hela slutade med att vi diodpimpade min innerbelysning. Nice som fan!
Va ute och snurrade till 1 nångång då vi fick ett infall att fara till Umeå. For och bytte bil och stack hem och packade. Kom till umeå strax efter 2 nångång, blev några varv på stan innan vi for hem till pär och spelade skip-bo och drack vin. Blev lite väl sent så vi kom inte i säng förrän vid 6..

Lördag: Kastade upp oss ur sängen vid 12, lite sega men på bra humör. For in till centrum för att äta frukost på subway. Efter maten blev det några timmars shopping. För min del blev det en tunika, ny skinnjacka, tröja med paljetter, randig mysig tröja, lila sidenkuddar till soffan och lila filt. Råkade säkert glömma nått också. Hem med alla kassar och iväg på affären. Till middag gjorde vi skagentoast som förrätt och varmrätt blev chilimarinerad kyckling med bulgur, fetaostsallad och tacodressing. Jag tror vi åt så vi nästan spydde! Lärde känna en ny trevlig prick vid Max som var vår chaufför för kvällen. Med en vinbox och red bull/jäger i bilen så for vi runt på stan och snackade med folk. Några timmar senare blev det ett besök på NH med duktiga killar som DJs och nån red bull /jäger för mycket. Dansade oss svettiga innan vi drog ut på stan igen. Då for vi runt och sladdade några timmar. Och det va verkligen i varje kurva, hörn, sväng, korsning som fanns. Jag kan säga att jag va lite lätt illamående sen. När vi upptäckte att vi vara ensamma kvar på stan så drog vi oss hemåt för en ny omgång skip-bo. Och för en gångs skull så lyckades jag vinna! Även den här natten hade blivit morgon innan vi kom i säng.

Söndag: Blir väckt av en Max som är äckligt pigg och glad. Nått som vi andra absolut inte var. Trodde fast att jag hade klarat mig när jag steg upp men det ändrades när jag hade varit uppe nån timme. Vi va tvunga att uträtta några ärenden och det va Max som va körduglig, vilket gjorde att han fortsatte köra som natten innan (typ som om han hade stulit bilen) vilket inte uppskattades av oss andra. Lyckades få i mig några strips på MAX som tur va. När vi kom tillbaka däckade jag i soffan direkt. Blir väckt av 2 iskalla händer som tar tag i mig. Inte så uppskattat. Vid 7 på kvällen va vi äntligen tillbaka i Övik, lite sent men vid liv ;)


Den här helgen har varit otroligt bra, rolig och skön. Jag kanske inte va det piggaste i världen när jag vaknade imorse men som tur har den här dagen varit ganska slapp. Nu tänker jag lägga mig i soffan och drömma mig tillbaka till helgen som va...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Favorit i repris till helgen? Det tycker jag! Bara chafför som saknas, jag har fixat allt annat!:)

2010-01-19 @ 14:51:51
URL: http://littleme87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0