Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig

Eller dagen började som vanligt alldeles för tidigt (enligt mig). Seg som sjutton och det fortsatte även när jag väl hade börjat jobba. Men det kan ha berott på det vacka vädret vi hade idag. -27 grader och blåst! Innan man hade gått ut med 25 st hästar kändes det som man hade förfrusit minst en kroppsdel.
Efter lunch började jag komma igång även fast jag verkligen längtade tillbaka till sängen fortfarande, haha! Men jag väl fick gå hem vid 4 så va jag på så gott humör så jag bestämde mig för att rida en snabbis på Contessa. Vilket fick mig på ännu bättre humör! Vilken dröm hon va idag. Mjuk, följsam, avslappnad och fokuserad. Men det blev ett kort pass ändå. Ville sluta när det gick så bra.

Kom hem och kände att jag ville göra nått med den goda energin jag hade fått så det blev först en kort sväng på stan. Ett par supersköna, svarta, lite tjockare leggings fick följa med mig hem. Även några flaskor vin, så man har på lager till helgens bravader :)

Sen tänkte jag fara hem och göra nått vettigt av all energi och det va där det gick snett...
Istället för att laga den nyttiga maten jag tänker börja äta så blev det drive in med cecilia. Första felet.
Istället för att städa så låg hon och jag som några feta valar i soffan och såg film. Andra felet.
När hon väl gick hem och jag började med disken så kom Erika hit istället. Tredje felet.
Istället för att sen stanna hemma och verkligen ta tag i allt så följde jag med henne ner på stan. Fjärde felet.
Istället för att hoppa i säng när jag väl kom hem så satte jag mig vid datorn. Femte felet.
Nää, det blev inte riktigt som jag hade tänkt va?

Så nu är det på tiden att jag hoppar ner i sängen och sover. Cecilia ringer och väcker mig vid 6 imorrnbitti.
Känner redan att jag kommer vara en död sill då...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0