Taggad? Jag?

Det blev lite stressigt imorse. Cecilia ringde och väckte mig och vips så va man på stallet. Råkade bli där lite väl länge, jag som skulle göra så mycket annat idag.
Hann ändå på affärn, apoteket, lämna in en jobbansökan och gå till körskolan. Men på körskolan hittade jag ingen tid som passade :(
Jaja, har precis kommit hem och kastat i mig lite mat. Nu blir det duschen och lite fix för om en timme ska jag vara nere hos hanna. Jag som är astrött plus att det regnar ute...

tagga tagga..

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, det låter faktiskt rätt gott :D

2010-08-04 @ 18:08:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0