Stress!

Puh, jag är helt färdig. Va på stallet rätt tidigt imorse, red och fixade lite. Sen fika hos mormor, efter det blev det banken och fixa euro. Vilket jag kunde göra i automaten :) Haha, men jag mitt klantarsele höll på flera gånger innan jag fick det och funka. Okej, jag är blond. Sprang in på arbetsförmedlingen och lämnade lite papper och efter det blev jag så shoppingsugen! Sprang in och ut i lite affärer och kom hem med litegrann (visar sen). Nu har jag städat upp här hemma och diskat. Nu börjar det jobbiga. PACKA! Har slängt ut kläder på fulla sängen men jag vet ändå inte vad jag ska packa. Kommer ändå glömma hälften. Jaja, lika bra att fortsätta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0