Nu ger jag upp för idag..

Usch, känner mig inte fräsch just nu. Ont i halsen, hosta och fryser som fan. Men det har blivit en hel del gjort ikväll. Hjälpt mamma och städa ut i huset, men det är fortfarande mycket kvar. Har varit och handlat, så nu är inte kylskåpet helt tomt ;) Har även sorterat all post (betala räkningar gör jag imorrn), packat upp alla väskor och fixat allt som va i dom. Märkte att jag måste köpa mer galgar, igen..
Men nu när jag går och lägger mig så ska jag läsa IKEA katalogen, kommer säkert hitta massa fint :)
Men först, fångarna på fortet, yogurt och frukt!

Puss

Kommentarer
Postat av: MATILDA

vad roligt att du tyckte om de :D

de kostar 499 :D

2010-08-25 @ 09:28:38
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0