Några dagars uppdateringar!

Mitt Internet gav upp igår när jag kom hem, men nu funkar det igen!
Så nu blir det några dagars uppdateringar.

Lördag: Efter stallet så gjorde vi oss klar och for iväg och käkade med Mattias A, paulina, maria och kevin. Mysigt :)
Efter det for vi hem till mig där det blev öl, tvspel och sällskapspel. Senare blev det att några drog ut på krogen och vi andra for ner på stan. Kom hem alldeles försent!

Söndag: Skulle upp kl 9 men kom inte upp förrän strax innan 11. Hela eftermiddagen så skruvade jag och mattias i opeln. Men nu är den klar för besiktning på onsdag!! :) Käkade middag och drog sen upp till junsele. Det kändes väldigt givande att åka 10 mil enkel väg för att vara där i 20 min. Men vi hann fika iallafall, haha!
Åkte till mellansel och tittade på lelles bil, den såg helt okej ut :) Sen va jag och mattias så trötta så det blev CSI och tortillachips resten av kvällen!

Måndag: Skulle upp tidigt men det blev inte så. Kom iväg på körskolan och även idag gick det bra :) Gick ner på stan en snabbis och träffade Ida och sen iväg till cecilia. Umgicks med henne hela eftermiddagen och nu på kvällen har jag hoppat in och haft lektioner. Riktigt kul men jag är trött nu! Kom hem för en timme sen och nu blir det plugg, dusch och packa ihop alla kläder som ska tvättas imorrn. Har tvättid kl 7 på morgonen. Jag undrar när jag få somna ikväll...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0