Måndag

Konstigt, jag har uppdaterat med flera inlägg men det syns inte. Vart kan dom inläggen vara? :P
Lika bra att skriva om dom igen då...
Orkar inte skriva så mycket om lördan, den va helt jäkla underbar! Fler såna lördagar vill jag ha! Tack alla underbara människor som va med.
På söndag hade vi en riktig lat/bakis söndag. Vaknade vid 12 och kände att jag orkade inte göra ett piss. Så jag och mattias for upp till hans brors hus i skorped för att kolla till det, sen blev det pizza i bredbyn. In på affärn och bunkra upp inför kvällen med chips, dricka och dipp. Första filmen såg vi hos henric. Hot tube time machine tror jag den hette. Men alla biosalonger, släng er i väggen. Henric hade värstingljudet ;)
For sen och hälsade på john. Killarna tittade på bilarna och jag pratade med hans kalvar, haha.
När vi väl kom till kubbe igen så blev det en film till. Leap year tror jag den hette. En riktigt mysig film som jag gillade. Lättsedd om inte annat!

Idag har jag mest suttit och pluggat körkortsteori. Varit på picknick inomhus och ätit middag hos mormor har jag också hunnit med.
Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; vad är det för någon? :D

2010-08-02 @ 23:06:20
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Kul att du ville vara med :D

Jag skickar till dig när tävlingen är avslutad :)

2010-08-02 @ 23:08:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0