Jag börjar bli gammal..

Nu är man hemma och nyduschad.
Jobbet gick riktigt bra idag. Påbörjade även jobbet jag ska göra imorrn, men blev för hungrig för att orka göra allt :P
Det va väl tänkt att det skulle vara fest ikväll men jag orkar fan inte. Nog för att jag börjar kl 7 imorrn, men det måste vara nått fel på mig. Hade helst av allt legat i sängen för flera timmar sen, det är inte likt mig. Absolut inte när det är helg. Ska ta mig i kragen och vara social med mattias och några kompisar i nån timme innan jag tippar i säng.
Imorrn blir det jobb på morgonen, kubbe på eftermiddagen och fest på kvällen. Det känns nice :) Mattias har tagit med sig ps3 så nu har vi lite roliga spel att spela, även singstar :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0