Fredagkvällen...

Jag skulle inte dricka igår.
Jag skulle inte fara på krogen.
Jag skulle inte äta fyllekäk på max.
Jag skulle sitta hemma med mattias och mysa.

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade tänkt vara hemma och mysa med mattias men istället blev det kinamat med sandra och lelle. Förfest hemma hos lelle. Sen krogen med en massa folk och redbull/jäger. Avslutade kvällen med max. Haha, jag är helt hopplös!!
Som tur är mår jag hur bra som helst idag, förutom att jag har en fruktansvärd resfeber,hehe.
Ska börja dagen med en dusch och packa ner det sista i resväskan :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2010-08-07 @ 12:28:28
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0