En mysig torsdagkväll

Körlektionen idag gick bra. Huvva va nervös jag va innan. Det va en månad sen jag körde sist. Herregud va tiden går fort!
Det blev en sallad till lunch tillsammans med mamma innan vi började klippa hennes hund. Men nu är han klippt, både pälsen och klor. Nybadad är han också, han luktar jättegott :)
Tog sedan en timmes power nap, det kändes som huvudet skulle sprängas. Fick i mig alvedon men inte någon mat. Mådde piss. Stallet är alltid ett ställe man mår bra på så jag for en sväng dit. Pussade lite på Peach och Agetti, plus fixade deras hage. Som jag trodde va jag mycket piggare är jag åkte därifrån. For direkt och tog en latte med söta paulina. Satt flera timmar och snackade skit, myys :) Träffade även på lite fler kändisar och på slutet kom Mattias A och gjorde oss sällskap. Följde med han på kvantum och jag hann bara in på affären innan jag börjde kallsvettas, må illa, skaka och fick världens huvudvärk. Tog alvedon nu när jag kom hem och det känns bättre på en gång. Vad kan det va för fel?! Är less på att gå och vänta på att jag ska bli sjuk, antingen kan det bryta ut eller så försvinna. Jag har världens abstines också, har ätit minimalt lite socker dom senaste dagarna. Jag känner mig otroligt duktig som klarar av att avstå, men kroppen vill ha socker NU!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0