Dagens ridning 3/8

Ramera: Red henne tillsammans med några andra för jag tänkte att hon skulle bli lite lugnare och slappna av mer. Men tjihi fick jag. Om det va möjligt så blev hon ännu mer töntig. Skulle inte gå fram, tvärnitade, tvärvände, småstegrade och backade. Till slut lyckades hon snubbla på sig själv så hon vrickade till höger fram vilket resulterade med att hon markerade på höger fram i traven. Men lite motion hann hon få idag. Hon va varken svullen eller varm då jag släppte ut henne i hagen så vi får se hur hon ser ut imorrn...

Molly: Jag tror hon hade lite träningsvärk sen igår så det blev rätt lugnt för henne. Joggade runt på stora serpentinbågar. Höll väl på i ca 40 min. Lite mer tjurig idag men skötte sig finfint ändå ;)





Molly! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0