Stallet nästan hela dagen!

Har hunnit med rätt mycket idag, även om jag försov mig typ 3 timmar!
När jag väl klev upp for jag till stallet direkt och red Peach. Skrittade bara i 30 min eftersom hon är lite ojämn bak. For till stan, handlade nya 17" sommardäck till bilen, bokade tid för kontroll på bilen och köpte även olja plus filter till den. Så nu ska hon va i toppskick till sommaren :)
For och hälsade på mamma en sväng sen tillbaka till stallet. Red Molly på lektion. Tränade skänkelvikningar och efter lite protester gick hon finfint! Efter lektionen blev det en tur på Agetti. For och skrittade runt travstigen och skulle sedan jobba lite på lilla utebanan men det va så lerigt ute så hon gick bara och spände sig så det kändes lite meningslöst. Hann prova pessoabettet på henne och det verkade funka bra :)
Kom hem och hann städa lägenheten innan jag fick besök av Mattias :) Så vi sitter och äter kakor och fruktsallad med glass och kollar på CSI. Det blir nog ett avsnitt till innan det är natti natti för mig!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0