Sista april

Det blev ingen shopping igår, hittade inga skor :( Men det spelar ingen roll nu, det ösregnar och är kallt ute så det blir vinterjacka och täckbyxor på grillmiddan ikväll.
Istället for vi till mattias bror och hjälpte han att flytta. Det va litegrann som skulle packas och dom ska flytta till Gotland så allt behövdes. Men till slut insåg vi att vi måste lämna lite saker, som vi kommer åka ner med i sommar istället :)
När allt nästan va klart så for vi till mattias syster och åt en god middag. Tur att hon bor nära affären, eftersom vi va tvunga att gå dit 3 gånger, haha.
Nu har dom iaf åkt iväg ner till Gotland och jag kommer mig jätte ensam! Som tur är så ska jag bara göra mig klar nu och gå ner på stan och träffa sandra och erika. Då kommer det kännas mycke bättre igen :)
Det känns som jag skriver jätteflummiga inlägg men det får ni stå ut med. Är lite stressad så jag hinner inte berätta i detalj om allt ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0