Pigg och vaken

Här sitter jag och undrar varför ingen är vaken, hela dagen har typ gått känns det som! Så kollar jag på klockan och märker att jag kanske va uppe med tuppen idag haha!
Va duktig och klev upp kl 6 idag för att mocka och släppa ut hästarna, känns skönt att komma upp nån morgon.
Kände mig superduktig som ställde mig och putsade och smörjde all utrustning också!
Känner mig pigg och utvilad för en gångs skull :)
Nu blir det duschen sen ska jag fara och hälsa på kära mormor, visa henne bilderna från Elmia (sen kommer dom upp här) och ge henne lite kläder som hon ska laga åt mig :)

Ha en bra dag allesammans och kliv upp innan ni har sovit bort alltihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0