Personalmiddag

Igårkväll hade vi personalmiddag på strutsfarmen. Har aldrig ätit struts föut så det va en ny upplevelse. Gott som tusan va det! Trodde nästan byxorna skulle spricka! Det blev en tidigt avslut så när jag kom hem så fixade jag bara ordning mig och for på fest. Va inte direkt festarsugen så det blev bara lite prat och nån öl innan jag drog vidare in till stan. Hade tappat humöret på allt helt plötsligt så även fast det va en hel del bilar ute så ville jag bara hem. Slocknade direkt när jag la mig i sängen och vaknade för 2 timmar sen, haha.
Nu ska jag gå ut i det fina vädret en sväng, sen hem till mamma och färga håret på henne :)

Puss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0