Ingen speciell dag idag

Då va måndagen överstökad. Har inte hänt så mycket. Sov rätt länge, åkte ner till stan, hälsade på mormor, jobbade 2 timmar, for till min moster och åt tårta och tittade på film i deras nya biorum (jävligt najs!!) och nu sitter jag här!
Det bästa som har hänt idag är att jag skickade in en jobbansökan och 2 timmar senare ringer dom och vill att jag ska komma på intervju! Så på onsdag ska jag på jobbintervju, känns riktigt skönt att man förhoppningsvis får in lite pengar så man kan börja shoppa igen, haha!

Det verkar som jag kommer fastna här framför datorn resten av kvällen. Har hittat några bloggar som är intressanta och följa. Haha, de är skrattretande, haha!

Puss puss mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0