Ingen bra dag, idag.

Blää, har vaknat på helt fel sida idag. Känner mig allmänt less och sur på allting. Det gjorde inte saken bättre att jag somnade på soffan igår med linserna i så det känns som man har grus i ögonen och i kroppen känns det som man har blivit överkörd.
Igår blev det en liten sväng på Peach. Hon va riktigt pigg och glad :) Vi till och med travade en halv långsida, hihi. Annars va det väl som vanligt på stallet. Samma sak på lektionerna, en flög av, några grinade, några skrattade, några tyckte det va jobbigt och några sken som en sol. Haha, precis som det brukar vara.
Har även shoppat lite (äntligen!!) och det känns blir lite mer idag så jag får ett bättre humör :p
Men jag ska börja med att hoppa in i en dusch :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0